اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در هلال احمر همدان صورت گرفت

هماهنگی نیروهای شرکت‌کننده در طرح راهنمایی مسافران نوروزی

جوانان شرکت‌کننده در طرح راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در جلسه آموزشی توجیهی این طرح شرکت کردند.

هماهنگی نیروهای شرکت‌کننده در طرح راهنمایی مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز سالن آمفی‌تئاتر جمعیت هلال احمر استان همدان میزبان نیروهای شرکت‌کننده در طرح راهنمایی مسافران نوروزی بود.

در این جلسه 120 نفر از اعضای واحد جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در قالب 2 گروه خواهران و برادران گرد هم آمده بودند تا در حضور کارشناسان و مربیان این واحد، اصول و مقدمات اجرای طرح را بار دیگر، آموزش‌دیده و با هم هماهنگ شوند.

در نشست آموزشی و توجیهی مذکور، نحوه صحیح نقشه‌خوانی، نحوه آداب و معاشرت با مسافران نوروزی و راهنمایی صحیح آن‌ها و نحوه توزیع بروشورهای تدارک دیده شده برای جوانان شرکت‌کننده در طرح تشریح شد.

در پایان نیز اعضای شرکت‌کننده در جریان روز و ساعت شیفت‌های خود برای انجام وظیفه در پست‌های نوروزی قرار گرفتند.

احمد مطلبی کارشناس واحد جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در این جلسه اظهار کرد: شهرستان همدان با دارا بودن هفت پست، بیشترین تعداد پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی را در سطح استان دارا بوده و در سال‌های گذشته نیز، حائز کسب رتبه برتر در این زمینه شده است.

گفتنی است، طرح راهنمایی مسافران نوروزی از جمله طرح‌های موفق سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است که هر ساله از 26 اسفند تا 16 فروردین‌ماه با استقرار پست‌های نوروزی در میادین اصلی و ورودی شهرهای کشور به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/89034/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول