اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون

ورزشکار کرمانی‌ مدیر تیم‌های ملی پرورش اندام شد

محمد‌رضا سلطانی‌نژاد ورزشکار باسابقه کرمانی‌ به عنوان سخنگو و مدیر تیم‌های ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

ورزشکار کرمانی‌ مدیر تیم‌های ملی پرورش اندام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طی حکمی از سوی ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، رضا سلطانی‌نژاد به‌عنوان سخنگو و مدیر تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

پرورش اندام، فیت نس، پاورلیفتینگ، پرس سینه، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی از رشته‌های ورزشی زیر مدیریت فدراسیون بدنسازی و ‌پرورش اندام کشورمان هستند.

سلطانی‌نژاد از قهرمانان باسابقه و خوشنام کرمانی رشته بدنسازی و پرورش اندام است که سابقه مربیگری افرادی مانند حسین توکلی، علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، مسعود جوکار، حسن رنگرز، شاهین نصیری‌نیا، محمود میران، محمد ترکاشوند، پژمان درستکار، پیمان اکبری و علی‌رضا حیدری را در کارنامه‌اش دارد.

سلطانی‌نژاد که سابقه مربی‌گری در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پرورش اندام یکی از رشته‌های مورد علاقه جوانان است، گواه این مدعا وجود 4 هزار باشگاه بدنسازی و فعالیت 3 میلیون ورزشکاران این رشته در سراسر کشور است.

وی افزود: فدراسیون پرورش اندام با 6 رشته زیرپوشش مانند پرورش اندام، پاورلیفتینگ، قوی‌ترین مردان، بادی کلاسیک، مچ‌اندازی و پرس سینه به عنوان متولی، سیاست‌گذار و بالاترین مرجع این رشته ورزشی در داخل کشور قدمتی هشت ساله در ایران دارد.

مدیر تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام بیان داشت: از زمان تشکیل این فدراسیون در سال 1384 حاشیه‌های مدیریتی مختلفی همواره به مدیریت این فدراسیون گره خورده است در حوزه روابط بین‌الملل با اعلام دوپینگ سه ورزشکار ایرانی در مسابقات آسیایی و جهانی جریمه 9 هزار دلاری با ممانعت در پرداخت توسط فدراسیون منجر به تعلیق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد.

وی تصریح کرد: رشته‌ای با این سطح توجه همگانی به حدی مهجور افتاده که اتفاقاتی تلخ مانند تعلیق را به جان خریده است و پیشکسوتان خوشنامی از اهالی این رشته که تخصص، تعهد و اهلیت رشته را دارند، می‌توانند ناجی این ورزش پر طرفدار شوند.

سلطانی‌نژاد خاطر نشان کرد: اعضای محترم مجمع که از نخبگان، زحمت‌کشان و خواص این رشته هستند با توجه به اصرار وزارت ورزش بر انتخابات آزاد و دموکراتیک می‌توانند بر مبنای ارزیابی برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیداها یکی از بهترین‌ها را برای ریاست انتخاب کنند.

وی ادامه داد: محورهای عمده این برنامه‌ها شامل باز مهندسی تعامل و مراوده با نهاد‌های بین‌المللی، مقابله با پدیده شوم دوپینگ و عرضه دارو‌ها و مکمل‌های غیر مجاز، حفظ شأن و شخصیت بزرگان این رشته، انجام انتصابات منطقی بر مبنای اصول قانونی و موازین اخلاقی است.

مدیر تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام از راه‌اندازی لیگ در رشته‌های بادی کلاسیک و پاورلیفتینگ خبر داد و گفت: این رشته دارای مخاطبان باشگاهی است، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران، تلاش مضاعف برای اخذ میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا، تعامل با اصحاب رسانه و ... باید در دستور کار اعضای مجمع قرار گیرد.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول