اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان:

حسین اشرفی قائم مقام سرپرست جمعیت هلال احمر شد

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: طی حکمی از سوی سرپرست جمعیت هلال احمر استان، حسین اشرفی قائم مقام سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شد.

حسین اشرفی قائم مقام سرپرست جمعیت هلال احمر شد

مقصود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان طی حکمی، حسین اشرفی را به عنوان قائم مقام جمعیت هلال احمر استان معرفی کرد.

وی افزود: اشرفی 17 سال به صورت مستمر، در سمت معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان انجام وظیفه کرده و بیش از 30 سال سابقه خدمت در این نهاد مقدس را داراست.

سخنگوی جمعیت هلال احمر همدان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تغییرات رخ داده در روند اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های این جمعیت پس از تودیع و معرفه مدیرعامل، ابراز داشت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته و با هدف اطلاع‌رسانی صحیح به مردم استان در زمینه برنامه‌های سرپرست جدید جمعیت هلال احمر، دهه آخر اسفند در نشستی صمیمی به سوالات خبرنگاران پاسخ داده می‌شود.

شعبانی ابراز داشت: گرچه در روزهای اخیر شاهد آشنایی بیش از پیش سرپرست جدید این جمعیت با کارکنان و داوطلبان هلال احمر هستیم اما کارخانه‌ای نیز همچون روال سال‌های گذشته، مردم را در جریان کم و کیف برنامه‌های طرح امداد نوروزی و میزان آمادگی‌های صورت گرفته برای اجرای این طرح، قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه زمان دقیق برگزاری نشست خبری، به زودی به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید، ابراز امیدواری کرد این نشست، آغازی برای تعامل و همکاری بیش از پیش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان با رسانه‌های خبری برای انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته توسط این جمعیت با هدف افزایش امنیت در سفرهای نوروزی باشد.

انتهای پیام/89034/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول