اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه روایت‌های تصویری در حوزه هنری همدان

نمایشگاه تصویرسازی ادبیات داستانی کودک و بزرگسال از آثار احمد سوری، هنرمند نهاوندی در نگارخانه حوزه هنری استان همدان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

برپایی نمایشگاه روایت‌های تصویری در حوزه هنری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نمایشگاه تصویرسازی ادبیات داستانی کودک و بزرگسال از آثار احمد سوری، هنرمند نهاوندی در نگارخانه حوزه هنری استان همدان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تصویرسازی، هنر بیان متن به روایت تصویر است و هنرمند باید بتواند متن را از طریق تصویر به مخاطب برساند؛ بیشتر آثار، امروزه به صورت دیجیتالی است و متأسفانه جنبه هنری در آثار کمتر دیده می‌شود.

این هنرمند درباره نمایشگاه خود گفت: تصویرسازی هنوز به طور کامل در جامعه و میان مردم جا نیفتاده ‌است و هدف من از برپایی این نمایشگاه آشناسازی مردم و هنرمندان با این رشته هنری است.

وی افزود: علاقه من به تصویرگری کتاب کودک و نوجوان است و در این نمایشگاه نیز تعداد 30 اثر تصویرسازی ادبیات کودک و بزرگسال را با تکنیک‌های اکریلیک، گواش، اکولین و چاپ در معرض دید علاقمندان قرار داده‌‌ام.

گفتنی است، این نمایشگاه تا روز شنبه 17 اسفندماه، به جز ایام تعطیل از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 17 در نگارخانه حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین پذیرای علاقمندان خواهد بود.

احمد سوری متولد 1369 در شهرستان نهاوند و فارغ‌التحصیل رشته گرافیک-تصویرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی یزد است.

وی فعالیت در زمینه گرافیک و تصویرسازی را از سال 87 آغاز کرده و هم‌اکنون به عنوان مربی در آموزشگاه‌های یزد، نهاوند و تهران فعالیت می‌کند.

برپایی دو نمایشگاه اختصاصی در زمینه گرافیک و تصویرسازی در نهاوند، شرکت در نمایشگاه روز جهانی گرافیک در استان یزد (1390)، برگزیده نمایشگاهی علوم قرآنی استان همدان در نهاوند (1390)، برگزیده نمایشگاهی جشنواره بوم برکت در استان شیراز (1390)، برگزیده نمایشگاهی جشنواره آرزوی پرواز در استان تهران (1391) و دریافت جایزه شایسته تقدیر در جشنواره تجسمی غرب کشور دراستان کرمانشاه (1390) برخی از افتخارات وی است.

انتهای پیام/89031/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول