اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد

راه‌اندازی 9000 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: 9 هزار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 9000 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محسن فضلی عصر امروز در مراسم تجلیل از 13 سال خدمات فریدون سید مصطفوی مدیر سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی و معرفی معصوم قلی‌زاده به عنوان سرپرست جدید اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: مهمترین رسالت کانون به عنوان شبکه مهم کشوری تربیت کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: فریدون سید مصطفوی زحمات قابل توجهی برای خانواده کانون فرهنگی، پرورشی کودکان و نوجوانان کشیده‌اند که در همین‌جا از زحمات آن قدردانی می‌کنیم.

فضلی به اهمیت حوزه فرهنگ در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در بسیاری از مراسم و بیانات خود در حیطه فرهنگ تاکید بر تربیت صحیح کودکان خصوصا نسل‌های آینده که سرنوشت کشور به دست آنان است فرمودند.

وی در ادامه به اهمیت فرهنگ در بین کودکان و نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ از این بابت مهم بوده که محور ایستادگی نطام اسلام است.

فضلی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک سرمایه ملی بوده که همگان باید برای بهبود عملکرد و فعالیت‌های آن تلاش کنند.

وی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را شبکه کشوری معرفی کرد و افزود: مهمترین وظیفه کانون، پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اذعان داشت: تاکنون 9 هزار مرکز فرهنگی هنری پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور راه اندازی کرده‌ایم.

فضلی اعلام کرد: حدود 8 هزار و 500 نیروی آموزش دیده و آماده به کار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور  فعالیت می کنند.

انتهای پیام/61007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول