اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حاشیه‌های همایش دست‌های مهربانی در اهواز

همایش دست‌های مهربانی با حضور دانش‌آموزان دختر جمعی از مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

حاشیه‌های همایش دست‌های مهربانی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز، همایش دست‌های مهربانی با حضور مسئولان استانی و جمعی از دانش‌آموزان دختر مدارس اهواز برگزار شد. 

همایش دست‌های مهربانی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان عصر امروز در تالار اجتماعات فردوسی برگزار شد که دارای حاشیه‌هایی بود. 

* همایش دست‌های مهربانی همچون برنامه‌های دیگر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با تاخیر زیاد انجام شد. 

*این همایش با تاخیری 65 دقیقه‌ای شروع به کار کرد که در ابتدای برنامه نیز دقایقی برای تنظیم کردن سیستم صوتی وقت صرف شد. 

*اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران گروه سرود (آوای سکوت) خانواده انجمن ناشنوایان خوزستان با اجرای علی ظهوری، محسن داودی‌نژاد، فرید چنانه، حسن سلیمانی، سیمین داودی‌نژاد، یاسمین سواری، رقیه امیری و زینب فیروزی به سرپرستی فاطمه برون کیانی بر جذابیت همایش افزود. 

*خراب بودن سیستم صوتی اجرای برنامه را مختل کرد به طوری که در هنگام سخنرانی میهمانان چندین بار صدای صوت از آن بلند شد. 

*خالی بودن بیش از نیمی از صندلی‌های تالار اجتماعات فردوسی یکی دیگر از حاشیه‌های برگزاری همایش دست‌های مهربانی در اهواز بود. 

*حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان به عنوان نخستین سخنران پشت تریبون رفت و در دقایقی کوتاه به میهمانان خوش آمد گفت. 

*وی همچنین به خاطر تاخیر به وجود آمده در ابتدای همایش دست‌های مهربانی در اهواز از کسانی که قبل از آغاز رسمی برنامه در سالن حضور داشتند معذرت خواهی کرد. 

*تاخیر بیش از یک ساعت برای آغاز برنامه را می‌توان از دلایل مهم سخنان کوتاه دعوت شدگان به مراسم اشاره کرد که آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز این موضوع را در سخنرانی خود بیان کرد. 

*حجت‌الاسلام کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز که پای ثابت بیشتر برنامه‌های اجرا شده در اهواز است این بار به نمایندگی از محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در همایش دست‌های مهربانی حضور یافت. 

انتهای پیام/72010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول