اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز پرستار

200 خادم قرآن خوزستانی تجلیل شدند

همزمان با ولادت حضرت زینب (ص)، همایش تجلیل از 200 نفر از خادمان قرآن کریم استان خوزستان در اندیمشک برگزار شد.

200 خادم قرآن خوزستانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، همزمان با ولادت حضرت زینب (ص)، صبح امروز همایش تجلیل از 200 نفر از خادمان قرآن کریم استان خوزستان در اندیمشک برگزار شد.

این همایش با حضور مسئولان اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان و مردم در مصلای جمعه اندیمشک برگزار شد.

در این همایش که  توسط اداره اوقاف و امور خیریه، دفتر امام جمعه و دارالقرآن امام علی (ع) برگزار شد و با قرائت قاریان و حافظان قرآن و مولودی خوانی همراه بود از یک‌صد و 50 قاری و حافظ و 50 خادم قرآن با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در این همایش اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 2 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت شده که سهمیه استان خوزستان در سال جاری 17 هزار نفر بوده که آزمون آن نیز به صورت سراسری برگزار شده است.

سید محمد طباطبایی بیان کرد: در سال آینده نیز سهمیه این استان در خصوص تربیت حافظان قرآن کریم 20 هزار نفر است که این امر شامل حفظ موضوعی قرآن کریم نیز می‌شود.

انتهای پیام/72001/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول