اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مؤسسه قرآنی هجرت خلخال حائز عنوان برتر کشور شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: موسسه قرآنی هجرت خلخال از استان اردبیل حائز عنوان موسسه برتر کشور شد.

مؤسسه قرآنی هجرت خلخال حائز عنوان برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی موسسه قرآنی هجرت شهرستان خلخال اظهار داشت: موسسه قرآنی هجرت خلخال از استان اردبیل حائز رتبه برتر موسسه کشوری شناخته شد.

وی تصریح کرد: موسسه قرآنی هجرت جز افتخارات استان اردبیل در آموزش و پژوهش‌های قرآنی بوده و امسال در بین دو هزار و 500 قرآنی کشور به عنوان موسسه برتر معرفی شد که در کل کشور فقط شش موسسه حائز این رتبه شده‌اند.

ستوده با تقدیر از زحمات فعالان قرآنی این موسسه خاطر نشان کرد: از سر گیری خط و مشی قرآنی تنها راه رسیدن به موفقیت در حوزه‌های مختلف است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی استان با اشاره به موفقیت پی‌درپی استان اردبیل در مسابقات قرآنی و پژوهشی کشور اضافه کرد: این ششمین سال پی‌یاپی است که فعالان قرآنی استان با تلاش‌های چشمگیر خود برای استان افتخار می‌آفرینند.

وی بر لزوم توجه بیشتر و ادامه فعالیت‌‌های مستمر در حوزه قرآنی تاکید کرد و از خانواده‌ها خواست تا با تربیت فرزندان قرآنی در مسیر الهی و معنوی قدم بردارند.

ستوده با اشاره به هجمه دشمنان تنها راه مقابله با فتنه‌های مستکبران را متوسل شدن به فرهنگ متعالی قرآن دانست و بر لزوم توجه و بصیرت جوانان به وضعیت کنونی جامعه تاکید کرد.

در این مراسم که در حضور جمع فعالان قرآنی شهرستان خلخال و موسسه قرآنی هجرت برگزار شد، از موسسه قرآنی هجرت به عنوان موسسه برتر کشوری و در حوزه فعالیت آموزش قرآن از محمد ذکی نقیب مسئول موسسه قرآنی هجرت خلخال با اهدا لوح سپاه از سوی فرماندار و مدیرکل تبلیغات استان تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از فعالان موسسه قرآنی هجرت خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول