اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی شمال آذربایجان غربی تاکید کرد

فعالیت موسسات قرآنی نیازمند حمایت مادی و معنوی استانداری

عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی شمال آذربایجان غربی گفت: گسترش فعالیت‌های موسسات قرآنی در آذربایجان غربی نیازمند حمایت مادی و معنوی استاندار است.

فعالیت موسسات قرآنی نیازمند حمایت مادی و معنوی استانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منصور اکبری ظهر امروز در دیدار مدیران موسسات قرآنی با استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: اتحادیه موسسات قرآنی طی سالیان گذشته اقدامات گسترده‌ای انجام داده است که با عنایت پروردگار این اقدامات روند صعودی داشته و موجب ارتقای جایگاه موسسات قرآنی در نزد مردم شده است.

وی افزود: با فعالیت‌های هرچه بیشتر موسسات و حمایت‌های مادی و معنوی استاندار امید می‌رود این روند به نتیجه رضایت بخشی در استان و حتی کشور برسد.

اکبری تصریح کرد: از مشکلاتی که موسسات قرآنی شهرستان‌های آذربایجان غربی با آن مواجه هستند پرداخت هزینه آب، گاز و برق است که براساس مصوبه دولت موسسات قرآنی از پرداخت این هزینه‌ها معاف هستند ولی این امر تنها در مرکز استان محقق شده و در شهرستان‌های استان با اختلاف مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: نخبه‌پروری قرآن کریم در شان مردم آذربایجان غربی نیست بنابراین باید در این راستا تلاش شود تا برادران و خواهران علاقمند بتوانند حضوری فعال در این زمینه داشته باشند.

اکبری اظهار داشت: بنابر تاکید مقام معظم رهبری بر تربیت حافظان 10 میلیونی قرآن کریم، الزامی است که آذربایجان غربی نیز با داشتن جوانان علاقمند در این راستا فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی شمال آذربایجان غربی گفت: در برخی از شهرستان‌ها دفتر نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی وجود ندارد که این امر موسسات قرآنی شهرستان‌ها را دچار مشکل کرده است و انتظار می‌رود در راستای رفع این مشکل اقداماتی انجام شود.

وی تاکید کرد: پژوهش‌های قرآنی باید مورد توجه قرار گیرند و از پژوهشگران قرآنی در استان که دارای تحصیلات عالی در این زمینه هستند حمایت ویژه شود.

اکبری در خصوص پرداخت تسهیلات به موسسات قرآنی افزود: تقاضا می‌شود در حین پرداخت تسهیلات به موسسات وام‌های پرداختی به نام موسسات باشند نه مسئولان زیرا که این امر موسسات را در گرفتن تسهیلات دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/61007/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول