اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد

معرفی ارقام جدید زراعی متناسب با شرایط اقلیمی مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم معرفی ارقام جدید زراعی و باغی متناسب با شرایط اقلیمی استان تأکید کرد.

معرفی ارقام جدید زراعی متناسب با شرایط اقلیمی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور در نشست مشترک با مسئولان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران گفت: محققان دو ویژگی خوب دارند که هم به دلیل انجام کارهای تحقیقاتی با حوصله‌اند و چون به دنبال تحقیق هستند صحبت‌های‌شان مستند و مستدل است که برای مسؤلان قابل اتکا و اطمینان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحقیقات در کشاورزی امر بسیار پسندیده‌ای است، اظهار داشت: هر توسعه بدون تحقیقات اگر با شکست مواجه نشود حتماً به چالش بر می‌خورد.

حیدرپور گفت: بخش تحقیقات و اجرا باید با همفکری و هم‌افزایی مثبت و تعامل دو سویه نسبت به رفع مشکلات کشاورزی استان اقدام کنند و ظرفیت بالایی را در بخش کشاورزی به وجود آورند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر روحیه تحقیقاتی در مراکز تحقیقات آسیب‌دیده است، بر احیای آن با همکاری همه محققان مراکز تحقیقاتی تأکید کرد و اظهار داشت: پایه هر توسعه دانش است و بدون دانش توسعه پایدار نخواهد بود.

وی همچنین بر لزوم معرفی ارقام جدید زراعی و باغی متناسب با شرایط اقلیمی استان تأکید کرد و خواستار بررسی چالش‌های امروز بخش کشاورزی شد تا برای سال‌های آینده این چالش‌ها رفع شود.

به گزارش فارس، در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و هیئت همراه از بخش‌های تحقیقاتی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان در پهناب جویبار بازدید کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات این مرکز آشنا شدند.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول