اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج:

اولویت شهرداری خورموج فعالیت‌های فرهنگی است

شهردار خورموج گفت: اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کارهای فرهنگی است و مهم‌ترین کارهای فرهنگی روحیه ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

اولویت شهرداری خورموج فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد شیخیانی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور یک کار فرهنگی است و وظیفه همه ماست تا سپاه پاسداران را در اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یاری کنیم.

شهردارخورموج افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌گیری از مولفه‌های اسلامی برای انجام کارهای فرهنگی ضرورتی اجتناب ناپذیر است و شهرداری و شورای اسلامی خورموج بر خود واجب و لازم می‌داند تا در این کار مهم فرهنگی شرکت کند.

وی ادامه داد: ما هر چه در توان داریم در این زمینه به‌کار خواهیم گرفت زیرا دفاع مقدس یادآور عزت، پایداری، توکل رزمندگان، ایثارگران و شهدای است و حضور در مناطق جنگی فرصتی برای یادآوری حماسه هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود.

شیخیانی افزود: باید حقایق روزها هشت سال دفاع مقدس تبیین و نسل‌های آینده باید با آن روزها آشنا شود تا از جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران که در آن روزهای سخت و با کمترین امکانات از همه چیز خود گذشتند تا از کیان و شرف کشور دفاع کنند.

وی تصریح کرد: اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کارهای فرهنگی است و مهم‌ترین کارهای فرهنگی روحیه ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است و اعزام جوانان به مناطق عملیاتی بزرگترین کار فرهنگی است.

انتهای پیام/66001/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول