اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

توزیع 34 هزار سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 34هزار و 840 سبد غذایی بین 3 هزار کودک زیر 6 سال دچار سوء تغذیه در سطح استان توزیع شده است.

توزیع 34 هزار سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، علی اکبر نخعی اظهار داشت: کودکان زیر 6 سالی که از نظر قد، وزن و تغذیه دچار مشکل هستند و از منحنی رشد مناسبی برخوردار نیستند، با معرفی مراکز بهداشتی و درمانی به این نهاد و در صورت شرایط لازم، به آنان خدمات ارائه می‌شود.

وی ارزش هر سبد غذایی را 500 هزار ریال عنوان کرد و افزود: بر اساس سبد غذایی تعیین شده توسط کارشناسان تغذیه، والدین این کودکان به فروشگاه‌های طرف قرار داد این نهاد مراجعه و سبد غذائی را دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 34هزار و 840 سبد غذایی در بین 3 هزار کودک زیر 6 سال دچار سوء تغذیه در سطح استان توزیع شده است.

نخعی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری در راستای تامین سبد غذائی کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ 17 میلیارد و 422 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/22482/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول