اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی:

معرفی 832 سرپرست خانوار خراسان‌جنوبی به کمیسیون پزشکی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 832 نفر از سرپرستان خانوار که متقاضی دریافت حمایت‌های این نهاد بوده‌اند به کمیسیون پزشکی معرفی شدند.

معرفی 832 سرپرست خانوار خراسان‌جنوبی به کمیسیون پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی، علی اکبر نخعی اظهار داشت: از تعداد فوق 557 نفر طبق نظر کارشناسان کمیسیون پزشکی از کار افتاده تشخیص داده شدند و به آنان خدمات حمایتی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: افراد مراجعه کننده زیر 55 سال که نیازمندی آنان محرز شده است‌، توسط کارشناسان این نهاد نیازمندی‌های آنان شناسایی و کمک‌های این نهاد از قبیل‌ کمک هزینه جهیزیه‌، کمک هزینه تحصیل، وام‌های مختلف قرض‌الحسنه و اشتغال به آنان ارائه می‌شود تا این افراد بتوانند زندگی شرافتمندانه‌ای را برای خانواده خود فراهم کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از اهداف این نهاد نیازسنجی‌، شناسایی، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات خانواده‌های زیر پوشش است که امیدواریم با شناسایی هر چه بهتر وضعیت گروه هدف، بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به آنان ارائه دهیم.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول