اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته منابع طبیعی

3 هزار اصله نهال در رابر غرس شد

رئیس منابع طبیعی شهرستان رابر گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی 3 هزار اصله نهال در این شهرستان غرس شد.

3 هزار اصله نهال در رابر غرس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، ایمان رنجبر پیش از ظهر امروز در حاشیه غرس 500 اصله نهال توسط مسئولان و مردم در بلوار خلیج فارس رابر اظهار داشت:‌ به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی در شهرستان رابر 3 هزار اصله نهال در مدارس، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و ادارات سطح شهرستان رابر توزیع و غرس شد.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای حفظ درختان و توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهرستان رابر تاکید کرد و بیان داشت: شهرستان رابر فضای بسیار خوبی برای توسعه فضای سبز دارد که باید از این موقعیت مناسب به خوبی بهره‌ ببریم.

رئیس منابع طبیعی شهرستان رابر به جایگاه درخت و درخت‌کاری در دین اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: درخت نماد زندگی و آبادانی است و همه باید تلاش کنیم در ترویج و توسعه فرهنگ درختکاری سهمی داشته باشیم، زیرا در دین اسلام و آیات و روایات تاکید فراوانی بر این امر شده است.

رنجبر گفت: مشارکت مردمی نقش مهمی در توسعه و حفظ درختان و فضای سبز دارد و درخت یکی از نعمت‌های خداوند است که خدای بزرگ برای انسان آفریده تا همواره از فایده‌های گوناگون و بسیار آن استفاده کنند و پیوسته به یاد او باشند.

وی ابراز داشت: درخت نماد آبادانی و شاخص سرسبزی و خرمی و مظهر زندگی و سبب لطافت هوا و موجب آسایش و رفاه انسان و صفا و پاکی طبیعت است.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول