اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته درختکاری صورت می‌گیرد

غرس 10 هزار اصله نهال در زاهدان

شهردار زاهدان گفت: 10 هزار اصله نهال در هفته درختکاری در سطح زاهدان غرس می‌شود.

غرس 10 هزار اصله نهال در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، سید مسلم سید الحسینی اظهار داشت: با کاشت 10هزار اصله درخت و 150هزار گل در نقاط مختلف شهر شاهد ایجاد فضای شاد و نشاط انگیزی خواهیم بود.

شهردار زاهدان افزود: راه‌اندازی بازارچه محلی صنایع دستی و غذایی در کنار برنامه نمادین درختکاری در باغ خانواده می‌تواند علاوه بر تقویت روحیه مردم برای مشارکت در امور شهر باعث رونق و بازسازی محیط این مکان سرسبز می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شهروندان با تعامل و همکاری خوب خود همواره در طول سال شهرداری را در انجام همه امور یاری کنند چرا که نقش مردم در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز سیستان و بلوچستان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته درختکاری اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی را متناسب با موضوع درختکاری در این هفته اجرا خواهیم کرد.

حامد صفتگل اذعان داشت: برنامه‌هایی همچون توزیع نهال رایگان در سه موقعیت پارک فرهنگیان، پارک شادی‌ها و فرهنگسرای وحدت با عنوان «ایستگاه رویش امروز» نیز انجام خواهد شد ضمن اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، درختکاری در یکی از مراکز آموزشی، درختکاری در یکی از پارک‌های محله‌ای و چند برنامه دیگر فرهنگی نیز در این هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول