اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اسفند ماه صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین جشنواره برترین‌های حلقه صالحین در همدان

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه انصارالحسین(ع)‌ همدان از برگزاری نخستین جشنواره برترین‌های حلقه صالحین در 22 اسفند ماه با حضور حضرت آیت‌الله حائری شیرازی در همدان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره برترین‌های حلقه صالحین در همدان

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نخستین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در این جشنواره برترین‌ ارکان شجره شامل سرمربی، مربی، سرگروه و برترین‌های حلقه‌های تربیتی در سنین مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان معرفی می‌شوند.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه انصارالحسین(ع)‌ استان همدان بیان داشت:‌ از برترین فرماندهان در رده‌ سپاه نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برترین مسئولان تعلیم و تربیت، برترین‌های اقشار بسیج و همکار صالحین نیز در این جشنواره تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: این جشنواره با حضور حضرت آیت‌الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه 22 اسفند ماه از ساعت 8:30 تا نماز مغرب و عشا در مجتمع رفاهی انصار واقع در میدان باباطاهر برگزار می‌شود.

اسماعیل‌بیگی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین در روزهای پایانی سال تصریح کرد:‌ امسال پنجمین سال ایجاد نظام تربیتی بسیجیان استان (شجره طیبه صالحین) است.

وی ادامه داد: با هماهنگی شهرستان‌ها بر اساس ملاک‌ها و معیارهای در نظر گرفته شده بررسی و ارزیابی‌ها صورت گرفت و برترین‌ها انتخاب شدند.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه انصارالحسین(ع)‌ استان همدان ابراز داشت: در این جشنواره 47 نفر از برادران و خواهران بسیجی که بیشترین امتیاز را کسب کردند تجلیل می‌شود.

این مقام مسئول اشاره به تأثیرگذاری و کیفیت حلقه‌های صالحین تأکید کرد: در این جشنواره برترین‌های حلقه صالحین حول چهار محور برنامه صالحین شامل معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی انتخاب شده‌اند.

اسماعیل‌بیگی یادآور شد: هدایای در نظر گرفته شده در این جشنواره شامل سفر زیارتی حج عمره، کربلا، مشهد مقدس و اردوهای تربیتی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منتخبین استانی نیز به جشنواره کشوری که در سه ماهه نخست سال آینده در تهران برگزار می‌شود معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/89006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول