اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

حلقه‏های صالحین در واحدهای کارگری تشکیل شود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز ضرورت دارد تا حلقه‏های صالحین در واحدهای کارگری و تولیدی شهرستان شاهرود بیشتر تشکیل شود.

حلقه‏های صالحین در واحدهای کارگری تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در بازدید از کارخانه شکر شاهرود و در جمع کارگران این واحد تولیدی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان بازوان توانمند انقلاب هستند، اظهار کرد: امروز در همه جا و هر قشری بسیجیان حضور دارند و تفکر بسیجی که برگرفته از اسلام ناب و تعالیم و احکام رهایی‏بخش آن است، در آنجا تأثیر دارد.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی می‌تواند تمام مشکلات و دشواری‌های پیش رو را از بین ببرد؛ چرا که روحیه جهادی و ایثار و فداکاری و اخلاص در سراسر این تفکر و اعضای آن موج می‌زند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: امروز کار بسیج معرفتی و بصیرتی است و بسیجیان باید ابتدا در حلقه‌های صالحین خود را بسازند و در اجتماع تأثیرگذاری داشته باشند.

وی با مهم دانستن تشکیل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها اظهار کرد: مأموریت حقیقی بسیج، امروز طرح صالحین و توانمندسازی بسیجیان در ابعاد مختلف معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی است که در صالحین انجام می‌شود.

در ابتدای این نشست، محمود نصیری مسئول حوزه اداری کارگری بسیج شاهرود در سخنانی با بیان اینکه حلقه صالحین پایگاه الغدیر کارخانه تولید شکر شاهرود از فعال‌ترین حلقه‌هاست، افزود: بسیجیان این پایگاه علاقه‏مند و متعهدانه در برنامه‌های صالحین پایگاه شرکت می‌کنند و جزو اعضای نمونه هستند.

فرمانده بسیج الغدیر شرکت شکر شاهرود نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج در طول سال پرداخت.

رئیس هیئت مدیره کارخانه شکر شاهرود نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از روند اجرایی کارخانه و فعالیت‌های مؤثر بسیج ارائه کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در پایان از نزدیک با روند اجرایی کارخانه شکر شاهرود آشنا شد و رئیس هیئت مدیره این واحد تولیدی، گزارشی از نحوه فعالیت این کارخانه را در خط تولید ارائه کرد.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول