اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندر ماهشهر:

ماهشهر آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

فرماندار ماهشهر گفت: این شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

ماهشهر آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن نوروز و سال نو، ورودی‌های شهرستان بندر ماهشهر پاکسازی و ساماندهی می‌شوند.

وی تصریح کرد: چهار ورودی شهرستان بندر ماهشهر به سمت بندر امام خمینی، هندیجان، رامشیر و آبادان برای استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور ساماندهی و پاکسازی می‌شوند.

فرماندار ماهشهر از استقرار دو اکیپ راهداری در محورهای ارتباطی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و افزود: چهار راهدار در این محورها به ‌منظور خدمات‌رسانی به میهمانان مستقر می‌شوند.

قمر همچنین عنوان کرد: به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم، گشت راهداری نیز در مسیرهای مذکور به‌ طور شبانه‌روزی فعال است.

وی نظافت و پاکسازی حریم جاده‌ها، لکه‌گیری و آسفالت، خط‌کشی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت گاردریل جاده‌ها و تقویت روشنایی را از جمله اقدامات مهم به منظور ساماندهی ورودی‌ها عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در ماهشهر از بهسازی و ترمیم شبکه راه‌های روستایی در ورودی‌های شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه‌های خدماتی شاهد رضایت‌مندی هر چه بیشتر هموطنان در سفر به شهرستان بندر ماهشهر باشیم.

قمر بیان داشت: گردشگری این شهرستان یکی از ظرفیت‌های توسعه این منطقه است که با توجه به فرصتی که در ایام نوروز به وجود می‌آید لازم است با برنامه‌ریزی‌های هر چه بهتر این ظرفیت برای مسافران معرفی شود.

وی با بیان اینکه عمده سفرهای نوروزی از 27 اسفند آغاز می‌شود، گفت: با توجه به آغاز سفرها در این تاریخ لازم است که ادارات و دستگاه‌ها از هم‌اکنون برنامه‌های خود را آغاز کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در ماهشهر، بر زیباسازی چهره این شهرستان به عنوان ویترین منطقه تأکید کرد و گفت: لازم است شهرداری‌ها نسبت به زیباسازی و ایجاد فضای سبز و همچنین مناسب کردن فضای پارک‌ها اقدامات لازم را به عمل آورد تا خاطره خوبی از چهره شهر در ذهن مسافران نقش ببندد.

قمر همچنین با اشاره به لزوم نظارت و کنترل مستمر بازار در ایام نوروز، افزود: با توجه به اینکه نظارت در این ایام امری مهم است بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول در زمینه نظارت بر مواد خوراکی و همچنین تنظیم بازار نهایت دقت را به عمل آورند.

وی همچنین بر رفع مشکلات عابر بانک‌ها تا قبل از شروع برنامه‌های نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در این زمینه توزیع نامناسب جغرافیایی عابر بانک‌ها در سطح شهر است به گونه‌ای که همین مسئله باعث ازدحام و تردد زیاد در مرکز شهر می‌شود.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: امروز با توجه به اینکه اغلب مسافران پول نقل را با خود حمل نمی‌کنند بنابراین پذیرفته نیست که در سطح شهرستان دستگاه‌های عابر بانک مشکل داشته باشند و برای مسافران مشکل مالی به وجود آید.

قمر تأکید کرد: بر همین اساس لازم است هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ وجود پول در عابربانک‌ها دقت لازم به عمل آید.

وی در ادامه وجود کشیک ادارات را در ایام تعطیلات امری ضروری عنوان کرد و افزود: به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر لازم است در ادارات کشیک نوروزی تشکیل و لیست آن به فرمانداری ارسال شود، ضمن آنکه از تمام دستگاه‌ها انتظار می‌رود با خوش‌رویی هر چه تمام‌تر و با سعه صدر پذیرای میهمانان باشند.

انتهای پیام/72016/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول