اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد

ارائه خدمات نوروزی در 2 پایگاه هلال احمر در شادگان

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان گفت: همزمان با ایام نوروز دو پایگاه ثابت و سیار این جمعیت آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

ارائه خدمات نوروزی در 2 پایگاه هلال احمر در شادگان

حاتم رشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از ارائه خدمات نوروزی در دو پایگاه ثابت و سیار توسط هلال احمر شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح بیش از 35 امدادگر، 12 داوطلب و 6 نفر از کارکنان هلال احمر شادگان آماده خدمت‌رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی هستند.

وی تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان در ﻃﺮح ﻧﻮروزی سال 93 با شعار ایمنی و سلامت و حضور دو گروه از جمعیت جوانان، یک پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار امدادی به صورت شبانه‌روزی فعال می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان افزود: با اجرای طرح ملی نوروز، خدمات جمعیت هلال‌احمر شهرستان شادگان در قالب خدمات امدادی، راهنمای مسافران نوروزی و توزیع بسته‌‌های فرهنگی ارائه خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی کامل این جمعیت برای ارائه خدمات به مسافران، ادامه داد: سفرهای نوروزی فرصت مناسبی برای خدمت این نهاد به مردم است و امدادگران این جمعیت از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی‌کنند.

رشیدیان همچنین عنوان کرد: مسافران و شهروندان در صورت بروز حادثه و نیاز به امداد می‌توانند با شماره 06323220091 تماس بگیرند.

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول