اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شوشتر خبر داد

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نوروزی در آثار تاریخی شوشتر توسط هنرمندان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: امسال برای نخستین‌بار فعالیت‌های فرهنگی در آثار تاریخی شهرستان شوشتر به هنرمندان سپرده شده است.

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نوروزی در آثار تاریخی شوشتر توسط هنرمندان

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در نوروز سال‌جاری سایت‌های تاریخی خانه مرعشی و قلعه سلاسل به هنرمندان شهرستان شوشتر سپرده و به این دلیل برنامه‌ریزی فرهنگی در این زمینه انجام شده است تا نوروز 93 با سایر سال‌ها متفاوت باشد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه‌های نقاشی، برپایی سفره هفت‌سین هنری، جشنواره‌های موسیقی و... از جمله فعالیت‌هایی در نظر گرفته شده برای ایام نوروز شهرستان شوشتر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: برپایی تئاترهای خیابانی، شب‌های شعر و جنگ‌ها و .. از جمله فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده در ایام نوروز سال‌جاری است.

وی تاکید کرد: در سال‌جاری در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی از سوی هنرمندان برای اجرا تنظیم و تمرین شده و امید است نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد.

بهرامی در پایان کرد: تلاش داریم تا در نوروز سال‌جاری توانمندی هنرمندان شهرستان شوشتر را به نمایش بگذاریم و در این زمینه از همه هنرمندان و گروه‌های هنری استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/72006/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول