اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بلاتکلیفی 14 ساله تنها سالن ورزشی نظام‌شهر نرماشیر

عدم توجه مسئولان نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان نسبت به تکمیل تنها سالن ورزشی نظام‌شهر در شهرستان نرماشیر پس از گذشت 14 سال قابل توجیه نیست.

بلاتکلیفی 14 ساله تنها سالن ورزشی نظام‌شهر نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، شهر نظام‌شهر مرکزیت بخش روداب را دارد و از امکانات ورزشی و فرهنگی برخوردار نیست و حتی یک متر فضای ورزشی و یا فرهنگی استاندارد هم ندارد.

خودنمایی سالن ورزشی نیمه‌کاره در برابر چشمان دانش‌آموزان نظام‌شهری

اگر گذرتان به شهر نظام‌شهر افتاده باشد در مجاورت نمایندگی آموزش و پرورش این بخش یک سالن ورزشی متعلق به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وجود دارد که فقط کار سفت‌کاری آن تمام شده و حدود 14 سال است که همچنان ناقص و بلا‌استفاده جلوی چشم دانش‌آموزان و جوانان این شهر خودنمایی می‌کند و تذکرات متعدد به مسئولان مربوطه تاکنون کارساز نبوده است.

با توجه به نزدیکی شهر نظام‌شهر به مرزهای جنوب شرق کشور و تردد قاچاق و مواد مخدر از مجاورت این شهر، لزوم احداث فضاهای ورزشی و فرهنگی را در این شهر دوچندان می‌کند، اما به دلیل بی‌توجهی به این خواسته‌ مردم‌  به دلیل نبود امکانات کافی به مرور از این شهر به شهرهای همجوار مهاجرت می‌کنند.

کلاس‌اولی‌های نظام‌شهر دیپلم گرفتند،‌ اما سالن ورزشی ساخته نشد

این در حالی است که بخش روداب بیش از 4 هزار نفر دانش‌آموز دارد، اما حتی یک متر فضای ورزشی استاندارد هم ندارد بنابراین عدم توجه مسئولان نوسازی مدارس نسبت به تکمیل این سالن ورزشی پس از گذشت 14 سال به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

باید یادآور شد که دانش‌آموزان کلاس اولی زیادی از مرز دیپلم هم گذشتند، اما بخت با آنها یار نبود تا در این سالن ورزشی ورزش کنند و اما اکنون که دانش‌آموزان دیروز و دانش‌آموزان امروز یا بهتر بگویم جوانان و نوجوانان نظام‌شهری که خیری از دولت‌های قبلی ندیدند، دلشان را به دولت یازدهم خوش کرده‌اند و امیدوار به تکمیل و تجهیز این سالن ورزشی توسط دولت تدبیر و امید هستند.

باید دید حالا که نیمی از عمر مفید این سالن ورزشی گذشته شده است، آیا کسی هست نیم نگاهی به روداب نرماشیر و این مکان داشته باشد یا خیر.

انتهای پیام/80026/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول