اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی ستاد احیای امر به معروف استان اصفهان:

امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه خواهیم کرد

مسئول فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اهمیت این فریضه در بر طرف کردن مشکلات اجتماعی گفت: این ستاد تلاش می‌کند امر به معروف و نهی از منکر را با اجرای برنامه‌های ویژه در جامعه نهادینه کند.

امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه خواهیم کرد

حجت‌الاسلام میثم ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون برنامه‌های این ستاد در راستای فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: کم شدن امر به معروف و نهی از منکر معضلی است که بر کل جامعه به خصوص خانواده تأثیرگذار است.

وی افزود: وظیفه اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زنده کردن این فریضه مهم در جامعه است و در راستای تحقق این امر برنامه‌های مطلوبی در سال جاری توسط این ستاد اجرا شد که تشکیل شورای پژوهش برای بررسی تمام زمینه‌های امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فعالیت در زمینه‌های نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع یکی از اهداف این شوراست.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: جلسات متعددی به صورت ماهانه جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر با رؤسای دانشگاه‌ها توسط ستاد احیای استان برگزار شده تا برای نهادینه شدن این فریضه در دانشگاه‌ها برنامه‌های بهتری صورت گیرد.

وی ابراز کرد: در این ستاد اتاق فکری برای هم‌اندیشی نخبگان و فعالان فرهنگی پیرامون فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و در بین مردم در حال تشکیل است.

ریاحی پیرامون برنامه‌های آینده این ستاد تصریح کرد: تشکیل کارگروه فرهنگی علاوه بر اتاق فکر فرهنگی، راه‌اندازی کمیسیون فرهنگی استان با حضور 12 دستگاه فرهنگی با حضور امام جمعه اصفهان به عنوان رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از دیگر برنامه‌های سال آینده ستاد احیا است.

وی از تشکیل کارگروه رسانه ستاد احیا خبر داد و گفت: به دلیل این که رسانه‌ها تأثیر بسزایی در فضای اجتماع دارند، در سال آینده تشکیل کارگروه رسانه در دستور کار ستاد احیا قرار گرفته است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان همکاری با برخی دستگاه‌ها در سه ماهه پایانی سال 92 برای ایجاد فرهنگ نقد و انتقادپذیری را به عنوان آخرین برنامه‌های سال جاری ستاد احیا ذکر کرد و گفت: دانشگاه‌ها، اداره ارشاد، مطبوعات، آموزش و پرورش و ائمه جماعات از جمله دستگاه‌هایی بودند که در این زمینه به همکاری با آنها پرداختیم و در سال آینده قطعا این برنامه‌ها ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام/2301/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول