اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند خبر داد

عبور 28 گل از دروازه در 6 دیدار مسابقات فوتسال شهرستان بیرجند

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند از ادامه مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک خبر داد و گفت: در رقابت‎های هفته سوم این مسابقات در 6 دیدار 28 گل از دروازه گذشت.

عبور 28 گل از دروازه در 6 دیدار مسابقات فوتسال شهرستان بیرجند

محمدعلی دادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مسابقات دور برگشت فوتسال لیگ دسته یک شهرستان بیرجند با انجام شش بازی ادامه یافت.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات شش بار تیم‎های حاضر در سالن شهیدین قاسمی بیرجند به مصاف هم رفتند که 28 بار توپ از خط دروازه گذشت.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند اذعان داشت: تیم فوتسال آسانسور بهران‌گستر با نتیجه سه بر صفر از سد تیم تأسیسات الکتریکی بیرجند گذشت.

دادگر به رقابت دو تیم فوتسال تالار فرش و مبل جهان‌نما با تأسیسات‎کاران ساقی اشاره و تصریح کرد: تیم تالار فرش و مبل جهان‌نما با نتیجه دو بر یک موفق شد بر حریف غلبه کند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مسابقات تیم فوتسال طوفان سبزپیشه با نتیجه چهار بر دو در مقابل فوتسال پاس قوامین به برتری رسید و تیم امید پاسارگاد با نتیجه پنج بر دو فوتسال هزار و یک شب را مغلوب کرد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند یادآور شد: تیم فوتسال کالای ایمنی آب و آتش یک بر صفر تیم مقاومت بسیج را از پیش رو برداشت و در ادامه مسابقات دو تیم فوتسال پاس مرزبانی و دادگستری کل هم با نتیجه چهار بر چهار به تساوی رضایت دادند.

دادگر متذکر شد: در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک شهرستان بیرجند بیست تیم حضور دارند و دیدار‌های مقدماتی این مسابقات دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول