اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان:

برنامه‌های احزاب به صورت گسترده و جدی دنبال می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: برنامه‌های احزاب به صورت گسترده و جدی دنبال می‌شود.

برنامه‌های احزاب به صورت گسترده و جدی دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی دوشنبه‌شب در حاشیه یادواره شهدای خط‌شکن زنجان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بحث احزاب یکی از برنامه‌هایی است که دولت تدبیر و امید پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تقسیم‌بندی موجود تلاش می‌شود از ظرفیت نهادها و سمن‌ها در این زمینه به نحو احسن استفاده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برای استفاده از ظرفیت‌ها در بحث احزاب افراد شاخصی وجود دارد، گفت: برخی از این‌ها مجوز قانونی ندارند و در سطح کشور و استان فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران فرم‌های لازم در این زمینه را تکمیل کرده‌اند، افزود: جلسه‌ای در این زمینه در سطح شهرستان با حضور فرماندار زنجان برگزار می‌شود.

خوئینی با تأکید بر اینکه برنامه‌های احزاب به صورت گسترده و جدی دنبال می‌شود، ادامه داد: احزاب مختلف طبق اساس نامه‌های موجود فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه احزاب در حوزه‌های مختلف سیاسی، عمرانی، اقتصادی و... فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: این احزاب با توجه به نوع اساس‌نامه اقدامات مختلفی را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از احزاب‌ها جنبه حمایتی دارند، متذکر شد: از ظرفیت‌های احزاب باید در مسیر خوبی استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه احزاب شاخصی برای معرفی مدیران استانی و کشوری محسوب می‌شوند، اذعان داشت: اقدامات احزاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی موثر است.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول