اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفند ماه

یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر در قم برگزار می‌شود

دبیر یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر از برگزاری این یادواره در روز پنج‌شنبه 15 اسفند ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمؤمنین (ع) واقع در خیابان شهیدان فاطمی قم خبر داد.

یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر در قم برگزار می‌شود

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی در کنار سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی جدی داشته است، گفت: با وجود اینکه شهر قم در زمان جنگ استان نبوده ولی گردان رزمی مهندسی حضرت معصومه (س) از قم پشتیبانی جنگ را انجام می‌داده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد قم بیشترین شهید را در عملیات کربلای 7 به اسلام تقدیم کرده است، بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی قم در طول جنگ 58 شهید داشته است که پنج شهید در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

دبیر یادواره شهدای سنگرساز بی‌سنگر تصریح کرد: همه ساله این سازمان در نیمه اول اسفند ماه مصادف با روز شهدای جهاد قم و عملیات افتخارآمیز و پیروزمندانه کربلای 7 مراسمی به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی‌سنگر و تجلیل و قدردانی از 58 شهید گرانقدر سازمان جهاد کشاورزی قم برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات کربلای 7 در روز 12 اسفند انجام شده است، عنوان کرد: امسال این مراسم در روز 15 اسفند ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمؤمنین (ع) واقع در خیابان شهیدان فاطمی برگزار می‌شود.

رنجبر با اشاره به اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی است، گفت: اجرای سرود شهدا توسط گروه موزیک سپاه، مداحی و خاطره‌گویی توسط یکی از مادران شهدای جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی با بیان اینکه سنگرسازان بی‌سنگر لقبی است که امام (ره) به جهادگران داده است، تاکید کرد: در این مراسم از جمعی از مسئولان استانی و کشوری دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول