اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

کلیات اجرایی 52 طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیات اجرایی 52 طرح اشتغالزا در استان به تصویب رسید.

کلیات اجرایی 52 طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود شیوندی امشب در کار گروه اشتغال استان، اظهار کرد: کلیات اجرایی 52 طرح اشتغالزا در استان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است، افزود: از مجموع طرح‌های تصویب شده 36 طرح مربوط به صنعت، معدن، کشاورزی و پزشکی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: برای این طرح‌ها 860 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 3 میلیون و 500 هزار یورو با 10 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده 3 هزار و 300 فرصت شغلی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: همچنین کلیات اجرایی 16 طرح جدید نیز با 160 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصویب شد.

شیوندی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم 215 تن فراهم می‌شود. 

مدیران راه اندازی طرح‌های اشتغالزا را در برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهند

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاران را بیشتر مورد توجه قرار داده و راه‌اندازی سریع‌تر طرح‌های تولیدی و اشتغالزا را در برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهند.

قاسم سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: ساماندهی واحدهای تولیدی، فعال شدن کارخانجات تعطیل و بهره‌برداری کامل از ظرفیت طرح‌های تولیدی کنونی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت خانوارها و پایین آمدن مشکلات اجتماعی دارد.

انتهای پیام/68003/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول