اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافت در مجلس:

احداث کارخانه فرآوری گردوی بافت تعیین ‌تکلیف شود

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث کارخانه فرآوری گردو در شهرستان بافت با وجود ارائه امکانات هنوز راه‌اندازی نشده و باید تعیین ‌تکلیف شود.

احداث کارخانه فرآوری گردوی بافت تعیین ‌تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری استان کرمان با حضور مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه از استاندار کرمان تقدیر می‌کنم که برای خدمت‌رسانی شب و روز نمی‌شناسد، ابراز داشت: شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه مصداق شهرستان‌ها محروم هستند و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق آماده شده است تا شاهد رونق و آبادانی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطمئنیم بنیاد برکت یکی از بنگاه‌های اقتصادی مهم برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است، خاطر نشان کرد: شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت، دامپروری و ... ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارند.

وی خواستار بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه شد و تصریح کرد: 18 سال خشکسالی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه جایی برای ماندن مردم باقی نگذاشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه حتی یک کارگاه صنعتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه وجود ندارد، عنوان کرد: امیدواریم بنیاد برکت خیر و برکت را به این مناطق بیاورد.

منظری‌توکلی اذعان داشت: پروژه احداث کارخانه فرآوری گردو در شهرستان بافت با وجود ارائه امکانات از جمله زمین مورد نیاز و آب هنوز راه‌اندازی نشده و کار پیش نمی‌رود و باید تعیین ‌تکلیف شود.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول