اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

درصدد توسعه فضای سبز 60 هکتاری در اصفهان هستیم

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 100 میلیارد تومان برای تملک فضای سبز شهر اصفهان اختصاص داده شده است و درصدد توسعه فضای سبز 60 هکتاری در اصفهان هستیم.

درصدد توسعه فضای سبز 60 هکتاری در اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم گلستان‌نژاد ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز اصفهان اظهار کرد: فضای سبز سطحی اصفهان باید به فضای سبز حجمی تبدیل شود.

وی در پاسخ به اعتراض یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه شهرداری در آستانه سال جدید نباید نسبت به اقدامات عمرانی در سطح شهر اقدام کند، اضافه کرد: هر ساله شهرداری اصفهان از 15 اسفند ماه مجوزی برای انجام حفاری در سطح شهر ارائه نمی‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز در سطح شهر از رویکرد‌های شهرداری است، تصریح کرد: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 100 میلیارد تومان برای تملک فضای سبز شهر اصفهان اختصاص داده شده است و درصدد توسعه فضای سبز 60 هکتاری در اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز شهر اصفهان سبب رفع بسیاری از آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود، ادامه داد: شهرداری با ایجاد کمربند فضای سبز و راه‌اندازی پارک‌های محلی و شهری در راستای توسعه فضای سبز شهر اصفهان تلاش می‌کند.

گلستان‌نژاد تاکید کرد: توسعه و تملک فضای سبز در شهر اصفهان از جمله اقدامات مهم شهرداری در راستای مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی موجود در سطح شهر تلقی می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول