اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس تأکید کرد

تقویت فضای سبز با توجه به ساخت و سازهای بی‌رویه در استان تهران

فرماندار پردیس بر لزوم تقویت فضای سبز با توجه به ساخت و سازهای بی‌رویه در استان تهران تأکید کرد.

تقویت فضای سبز با توجه به ساخت و سازهای بی‌رویه در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در کشور، مراسم درختکاری با حضور مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع مسئولان شهرستان پردیس اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند هر ایرانی باید یک درخت بکارد، باید در راستای ترویج فرهنگ کاشت درخت کوشید.

مهدی مهاجر ادامه داد: این دستور و جمله زیبا و شعار خوبی برای ماست که فضای سبز را در اولویت مسائل شهری و قانونی خود قرار دهیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: متاسفانه به علت ساخت و سازهای بی‌رویه‌ای که در سطح کشور و به خصوص در استان تهران و در شهرستان پردیس اتفاق افتاده، کار درخت‌کاری فعالیتی زیبا و خداپسندانه است.

مهاجر ادامه داد: بزرگان و ائمه اطهار (ه) نیز به این کار زیبا اشاره داشته و وصیت کرده‌اند که این کار خوب را عاملان دین به اجرا بگذارند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: امروز نیز بر اساس شعار هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری، آیین کاشت درخت با حضور مسئولان شهرستان پردیس به اجرا درآمد.

طی مراسمی که با حضور امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی، فرماندار شهرستان پردیس، شهردار پردیس و جمعی از مسئولان شهرستان در شهر پردیس اجرا شد، حاضران در مراسم به یاد شهدا و در راستای تحقق شعار «هر ایرانی، یک درخت»، چند اصله نهال را در این شهرستان غرس کردند.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول