اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس خبر داد

اجرای 70 هکتار فضای سبز در شهر پردیس

شهردار پردیس از اجرای 70 هکتار فضای سبز در شهر پردیس با تدابیر اندیشیده شده خبر داد.

اجرای 70 هکتار فضای سبز در شهر پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در کشور، مراسم درختکاری با حضور مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس در این مراسم اظهار کرد: امسال شاهد پردیسی سبزتر از سال‌های گذشته هستیم و اقدامات مناسبی در راستای توسعه فضای سبز در این شهر انجام شده است.

محمد لاله اضافه کرد: 70 هکتار فضای سبز در شهر پردیس را با در اختیار گرفتن مشاور و طراحان ماهر برای اجرای طرح‌های درخور توجه تعیین کرده‌ایم. امسال در زمینه فضای سبز، برنامه‌ها و طرح‌های بسیار خوبی داریم؛ چهار پارک بزرگ شهری در فاز های دو، سه و چهار در حال احداث است.

شهردار پردیس افزود: سبز کردن حاشیه‌های خیابان‌ها و گذرگاه‌های شهر پردیس را در سال آینده در دستور کار داریم با تعامل خوبی که با شهروندان پردیسی داریم، تا جایی که قانون این اختیار را به ما داده است، گل و گیاه را در دسترس شهروندانی که علاقه‌مندی داشتند، قرار دادیم تا در مجتمع‌های خود از آنها استفاده کنند.

طی مراسمی که با حضور امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی، فرماندار شهرستان پردیس، شهردار پردیس و جمعی از مسئولان شهرستان در شهر پردیس اجرا شد، حاضران در مراسم به یاد شهدا و در راستای تحقق شعار «هر ایرانی، یک درخت»، چند اصله نهال را در این شهرستان غرس کردند.

انتهای پیام/2568/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول