اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه خبر داد

تصویب 20 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان جدید بشرویه

امام جمعه بشرویه گفت: مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 93 برای احداث بیمارستان جدید بشرویه مصوب شده است.

تصویب 20 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان جدید بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بشرویه اظهار داشت: پرستاران با حفظ جان، تقویت روح و درمان زخم‌های بیمار روح زندگی را در تن بیماران می‌دمند.

وی ادامه داد: پرستار با علم و هنر و آراستن خود با اخلاق و معنویت با بیمار برخورد کرده و او را به سمت بهبودی هدایت می‌کنند.

امام جمعه بشرویه متذکر شد: پرستاران نقش مهمی در ارتقاء ساختار درمان و سلامت کشور دارند و در ارائه خدمات درمانی می‌توانند اقدامات موثر و مناسبی را انجام دهند.

شمس‌الدین تصریح کرد: بخش عمده درمان، روحیه دادن به بیمار است و کسی که این روحیه را حفظ می‌کند و ارتقاء می‌دهد پرستاران هستند و کسانی که لباس مقدس پرستاری را می‌پوشند، در واقع لباس عشق و محبت را بر تن کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با انجام پیگیری‌های لازم برای فراهم آوردن فضاها و امکانات بهداشتی و درمانی مناسب‌تر شرایط فعالیت و کار بهتر و مناسب‌تر این قشر زحمتکش فراهم شود.

امام جمعه بشرویه از تصویب مبلغ 20 میلیارد ریال برای احداث بیمارستان جدید بشرویه خبر داد و افزود: تصویب این اعتبار روزنه امیدی در حوزه بهداشت و درمان بشرویه است.

شمس‌الدین اذعان داشت: پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم در زمینه اختصاص این اعتبار و راه‌اندازی هر چه زودتر این بیمارستان باید به صورت جدی از سوی مسئولان بشرویه دنبال شود.

وجود 50 کادر پرستاری در بشرویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه نیز در این مراسم اظهار داشت: 50 کادر پرستاری در بخش‌های مختلف در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

علی حسینی‌نژاد اضافه کرد: کمبود نیروی پرستاری به نسبت جمعیت و با در نظر گرفتن پر مشغله بودن این شغل از جمله مشکلات اصلی پرستاران این شهرستان است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پرستاران سخت کوش بشرویه گفت: اعظم محبی‌نژاد از پرستاران پر تلاش این شهرستان به عنوان پرستار نمونه به استان معرفی شده است.

انتهای پیام/69006/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول