اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

حفظ کرامت انسانی در تأمین اجتماعی مشهود است

امام جمعه بشرویه گفت: حفظ کرامت انسانی در تأمین اجتماعی مشهود است و باید با حذف قوانین دست و پا گیر در راستای برون‌رفت از بحران‌های موجود تلاش مضاعف کرد.

حفظ کرامت انسانی در تأمین اجتماعی مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در دیدار مدیر‌کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از عملکرد تأمین اجتماعی بشرویه ، اقدامات انجام شده از سوی این اداره را چشمگیر و قابل تحسین عنوان کرد.

وی تصریح کرد: کار در حوزه تامین اجتماعی نوعی جهاد است که فرد و خانواده وی را تامین می‌کند.

امام جمعه بشرویه با تاکید بر حمایت بیشتر دولت از سازمان تأمین اجتماعی، افزود: جمعیت کثیر زیرپوشش تأمین اجتماعی نباید دچار نابسامانی و آسیب‌های روحی و روانی شود.

شمس‌الدین تأمین اجتماعی را پشتوانه مردم دانست و گفت: با توجه به این‌که جایگاه تأمین اجتماعی در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است باید از آن حفظ  و حراست شود.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: بی‌شک حوزه تأمین اجتماعی می‌تواند به عنوان یک رکن اساسی و مهم با ورود به عرصه تولید خلأها را پر کرده و در راستای تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت گام بردارد.

امام جمعه بشرویه یادآور شد: حفظ کرامت انسانی در تأمین اجتماعی مشهود است و باید با حذف قوانین دست و پا گیر در راستای برون‌رفت از بحران‌های موجود تلاش مضاعف کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: در حال حاضر حدود 3 هزار و 300 از خدمات بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

مجید درویشی اضافه کرد: بیش از 300 نفر مستمری بگیر در شهرستان بشرویه از تعهدات و خدمات سازمان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزایش سطح رضایت بیمه‌شدگان را مهم‌ترین عامل توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه‌های اجتماعی برشمرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی متذکر شد: عمده فعالیت مجموعه تأمین اجتماعی در بشرویه معطوف بر این است که علاوه بر حفظ منزلت اجتماعی و عزت نفس مخاطبان، نفوذ بیمه‌ای و سطح اعتماد متقابل ارتقاء یابد.

درویشی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی پیشرو، تدوین برنامه‌ها و اقدامات ضروری حوزه فعالیت خود را در دستور کار قرار داده است.

این مقام مسئول با توجه به نقش ویژه تأمین اجتماعی در اقتصاد مقاومتی اظهار امیدواری کرد با توانمند‌سازی نیروی کار، تقویت کارآفرینی و ارتقاء شاخص‌های عدالت اجتماعی شاهد توسعه اقتصاد ملی باشیم.

انتهای پیام/69017/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول