اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

کرمان به مدرسه و خانه عالم نیاز دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: استان کرمان به مدرسه و خانه عالم نیاز دارد و بنیاد برکت می‌تواند در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

کرمان به مدرسه و خانه عالم نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری استان کرمان اظهار داشت: پیوند خوبی بین دولت و ملت ایجاد شده است و موجی از امید و شادی در کنار تدبیر دولت در استان کرمان رقم می‌خورد.

وی ابراز داشت: عمر ماموریت‌ها کوتاه است، اما میزان بهره‌برداری در دوران خدمت‌رسانی اهمیت دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان کرمان در سه حوزه سرمایه‌گذاری، مدرسه‌سازی و ساخت خانه عالم نیازمند حضور جدی بنیاد برکت است.

زاهدی افزود: کرمان بزرگترین استان در ایران است، اما در برخی از نقاط این خطه محرومیت‌های زیادی وجود دارد و استان کرمان بخش‌هایی دارد که در آنها محرومیت و فقر را به خوبی می‌بینید و لمس می‌کنید.

وی اظهار داشت: در بسیاری از بخش‌ها و روستاهای دارای جمعیت بالا در استان کرمان روحانی به صورت دائمی حضور دارد و ما به ساخت خانه عالم در این مناطق نیاز داریم.

زاهدی بیان داشت: کرمان در معرض ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و در جنوب استان کرمان هم مشکلات ویژه‌ای وجود دارد که حضور علما و ساخت خانه عالم در این مناطق کمک زیادی برای مقابله با ناهنجاری‌ها و تهدیدات فرهنگی است.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول