اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

4 خانه عالم در لنده چشم به راه همت مسئولان

امام جمعه موقت لنده با اشاره به ساخت چهار خانه عالم در روستاهای شهرستان لنده، گفت: خانه‌های این عالمان روستایی شهرستان لنده فاقد امکانات اولیه بوده و چشم به راه همت مسئولان است.

4 خانه عالم در لنده چشم به راه همت مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با تبریک حضور حماسی مردم، گفت: مردم با حضور خود دل رهبری را شاد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران را در حماسه 22 بهمن مشاهده کردیم و آن وحدت و اتحاد و انسجام ملت برای رسیدن به خواسته‌های خود است.

امام جمعه موقت لنده خاطرنشان کرد: ما باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم و در حفظ آن کوشا باشیم.

این مسئول به ساخت 4 خانه عالم در روستاهای شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: در روستاهای قیام، مال ملا، مالشیخ و سرآسیاب خانه‌های عالم برای حضور روحانیون در روستاها ساخته شده‌ است.

الهی‌نیا افزود: اما یک مشکل اساسی در این زمینه وجود دارد و آن عدم وجود امکانات اولیه از قبیل آب و برق و گاز در این خانه‌های عالم است.

وی یادآور شد: البته مشکل اصلی شهرستان کمبود روحانی بوده که مسئولان در استان و شهرستان باید زمینه حضور طلاب و روحانیون را در روستاها و شهرستان‌ها مهیا سازند.

امام جمعه موقت لنده در ادامه به برنامه‌ها و مراسمات مذهبی در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: متأسفانه یکی از معضلات و مشکلات برنامه‌ها نبود سیستم صوتی مناسب بوده که به طور حتم کیفیت برنامه‌ها را کاهش و به یک سریال تکراری در این شهرستان تبدیل شده است.

الهی‌نیا تصریح کرد: یک سیستم صوتی توسط شورای هماهنگی تبلیغات برای شهرستان خریداری شده و نیازمند هزینه‌هایی است که از عهده یک اداره به تنهایی بر نمی‌آید و همه مسئولان باید در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

وی به برگزاری یادواره شهدای شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، نشر ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب را در جامعه میسر خواهد کرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در پایان توجه به سیره شهدا را مهم‌ترین یادواره شهدا خواند و افزود: ما باید سیره و منش شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول