اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

ساخت 70 خانه عالم در استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ساخت 70 خانه عالم در این استان خبر داد.

ساخت 70 خانه عالم در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی شامگاه شنبه در آیین افتتاح خانه عالم محله قلایی آبپخش گفت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم است که همه باید در این مسیر کوشا باشیم.

وی افزود: در سال جاری چند پروژه مهم و باکیفیت در راستای بهبود فضاهای تبلیغی انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ساخت 70 خانه عالم در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 720 پروژه خانه عالم در استان در حال پیگیری و اجراست که برای تکمیل و تجهیز آنها مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

سروستانی بر جایگاه عالمان دین در ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افتتاح این خانه عالم را گامی مثبت در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی منطقه عنوان کرد و گفت: امیدواریم سایر پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل نیز به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

امام جمعه آبپخش نیز در این مراسم خواستار توجه بیشتر به ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه از طریق احداث و تقویت خانه‌های عالم شد.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی گفت: آبپخشی‌ها مردمانی مومن و متعهد هستند و راه‌اندازی اماکن فرهنگی و دینی در این منطقه امری لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز گفت: روحانیت شیعه در حرکت‌های ضدبیگانگان و ضدحکومتی نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه‌محمودی‌نیا افزود: روحانیت به‌ عنوان پرچمدار حرکت‌های انقلابی بیشترین نقش را در حضور مردم در صحنه‌های مبارزه ایفا کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: روحیه انقلابی و تقوای روحانیت باعث شد که مردم ایران، آنان را به‌ عنوان پیشروان و پیشگامان اهداف انقلاب اسلامی به رسمیت بشناسند.

وی بر لزوم تقویت خانه‌های عالم تاکید کرد.

انتهای پیام/2452/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول