اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس نتیجه داد

نخستین فیلم در سینما پرستوی دماوند بعد از 12 سال اکران می‌شود

نخستین فیلم در سینما پرستوی دماوند بعد از 12 سال، اردیبهشت ماه سال آینده اکران می‌شود.

نخستین فیلم در سینما پرستوی دماوند بعد از 12 سال اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، گزارش فارس در مورد تعطیلی تنها سینمای شهرستان دماوند نتیجه داد و مسئولان بعد از 12 سال، مجدداً به فکر راه‌اندازی این سینما افتادند.

مالک سینما پرستوی دماوند در این زمینه در ﮔﻔﺖوﮔﻮ ﺑﺎ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎر ﺧﺒﺮﮔﺰاری ﻓﺎرس در ﺷﺮق اﺳﺘﺎن تهران، با بیان اینکه سینما پرستوی شهر دماوند 12 سال بود که به صورت مستقیم فعالیت نداشت، گفت: حدود یک سال است که همایش، جشنواره و برنامه‌های فرهنگی شهرستان دماوند در سالن این سینما برگزار می‌شود. 

مجتبی آذر به درخواست از مسئولان برای حمایت از تنها سینمای دماوند اشاره کرد و افزود: به ادارات شهرستان نیز اعلام کردیم که می‌توانید همایش و جشنواره‌های خود را در سالن سینما اجرا کنید.

وی تصریح کرد: همه مجموعه‌های فرهنگی در قالب تئاتر، سینما، جشنواره، انجمن‌های موسیقی و ... که بخواهند قدمی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر بردارند، این مجموعه قطعا از آنها حمایت می‌کند البته حمایت ما پولی نیست اما می‌توانیم فضای این سینما را در اختیار آنان قرار دهیم.

مالک سینما پرستوی دماوند از تمام مسئولان در حمایت و راه‌اندازی مجدد این سینما تشکر و بیان کرد: این سینما متعلق به همه مردم دماوند است.

وی با بیان اینکه در حال تلاش برای راه‌اندازی مجدد سینما هستیم، افزود: مکاتباتی با وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادیم و امیدواریم از اردیبهشت ماه سال 93 بتوانیم نخستین فیلم را در سینما پرستوی شهر دماوند اکران کنیم.

به گزارش فارس؛ سینما پرستوی شهر دماوند در سال 1380 به دلیل درآﻣﺪزا ﻧﺒﻮدن و ﺿﺮردهی تا اوایل سال 92 تعطیل بود.

شهرستان دﻣﺎوﻧﺪ ﺑﺎ درﺑﺮﮔﯿﺮی ﭘﻨﺞ شهر رودهن، آﺑﻌﻠﯽ، آﺑﺴﺮد، ﮐﯿﻼن و دﻣﺎوﻧﺪ و ﺑﺎ وﺟﻮد ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺑﺎﻻی ﺟﻮاﻧﺎن، سال‌هاست که درهای بسته این سینما مواجه است.

چندی پیش خبرگزاری فارس در گزارشی تفصیلی به بررسی مشکلات تنها سینمای دماوند و انتظارات موجود از مسئولان پرداخته بود که می‌توانید متن کامل آن را در لینک زیر مشاهده فرمایید: یک بام و دو هوای سینما در بام ایران

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول