اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کارگردانی کامران اسماعیلی

فیلم کوتاه «سکوت» در آستارا کلید خورد

ساخت فیلم کوتاه «سکوت» با کارگردانی کامران اسماعیلی هنرمند آستارایی آغاز شد.

فیلم کوتاه «سکوت» در آستارا کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر امروز در دیدار با عوامل فیلم مذکور اظهار کرد: فیلم کوتاه سکوت به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کامران اسماعیلی هنرمند آستارایی کلید خورد.

ابراهیم مسئلتی با بیان اینکه فیلم سکوت آسیب‌های اجتماعی را به تصویر می‌کشد، تصریح کرد: این فیلم با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا در حال ساخت است.

وی گفت: در این فیلم مهشید حبیبی، امید شریفیان، ابراهیم جنگجو، مریم سادات و فریبا ملک‌زاده به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

به گفته این مسئول؛ فیلم کوتاه «سکوت» دومین کار کامران اسماعیلی است.

وی عوامل این فیلم را مهیار انبیسی به عنوان دستیار کارگردان، منصور صبوری مشاور کارگردان، شادی نظرنیا منشی صحنه، پیام عین‌اللهی تصویربردار، الناز سیف‌اللهیان به عنوان طراح صحنه و لباس معرفی کرد.

مسئلتی، خاطرنشان کرد: پویا کابینی‌مقدم به عنوان تدوینگر، یاشین عالم‌خواه مدیر تولید، آرش داوری گریمور، امیر عباس‌زاده صدابردار، سید محمدرضا مهرپرور عکاس، نرمینه شیخلی برنامه‌ریز و گریمور و پوریا شکیبا به عنوان مدیر تدارکات را از جمله عوامل ساخت این فیلم کوتاه هستند.

به گزارش فارس، فیلم کوتاه سکوت در نقاط مختلف بندر آستارا  در محل دانشگاه، بیمارستان، مدرسه، آرامستان شهر و خیابان‌های آستارا در حال تصویربرداری است.

کامران اسماعیلی پیش از این در زمینه بازیگری تئاتر در تهران و دستیار کارگردانی، تصویربرداری و تدوین فیلم‌های کوتاه در هنر سینما آستارا فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/84001/ذ20 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول