اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای استقرار ادارات در شهرستان جدید التاسیس سلطانیه

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سلطانیه افتتاح شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از افتتاح مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در شهرستان سلطانیه استان زنجان خبر داد.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سلطانیه افتتاح شد

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به نیاز جوانان و کارجویان شهرستان سلطانیه و تقویت نیروی کار و مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار جوانان این شهرستان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سلطانیه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مرکز با پیگیری اعضای شورای شهر و فرمانداری شهرستان سلطانیه راه‌اندازی شده، متذکر شد: همچنین مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان سلطانیه با همکاری آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است.

این مسئول متذکر شد: در این مرکز رشته‌های نقشه‌کشی، لوله‌کشی، طراحی و دوخت، فناوری اطلاعات و اتومکانیک در کارگاه‌های ثابت و تیم‌های سیار این مرکز آموزش داده خواهد شد.

صیادی خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته فنی و حرفه‌ای در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک رشته‌های جدیدی که متناسب با اولویت‌های بازار کار و نیاز مردم شهرستان باشد، ارائه کند.

وی در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول