اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

ارائه تخفیف 60 درصدی فنی و حرفه‌ای زنجان به خانواده‌های نیروهای مسلح

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: تخفیف 60 درصدی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به خانواده‌های نیروهای مسلح استان زنجان ارائه می‌شود.

ارائه تخفیف 60 درصدی فنی و حرفه‌ای زنجان به خانواده‌های نیروهای مسلح

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت ایز ایران به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل و هم افزایی توانمندی‌ها و امکانات در گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و فرهنگ مهارت آموزی جلسه مشترکی با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ضمن تبیین این طرح در فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت:‌ طبق طرح «یاوران امید» که در قالب تفاهمنامه منعقده اجرا خواهد شد ارائه آموزش‌های مهارتی با تخفیف 60 درصدی به خانواده‌های نیروهای مسلح و با استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توسط آموزشگاه‌های آزاد استان اجرا خواهد شد.

این مسئول طرح «یاوران امید» را در قالب تفاهمنامه بین کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد و مؤسسه ایز ایران برشمرد و متذکر شد: این موافقتنامه به منظور ارائه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای به خانواده‌های نظامی و انتظامی صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: خانواده‌های نیروهای مسلح می‌توانند از توانمندی‌های آموزش حضوری موسسات کار آموزی آزاد بهره مند شوند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امید است خانواده‌های نیروهای مسلح با حضور در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان زنجان از امکانات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کارآموزان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/73008/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول