اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تربیت بدنی خارگ قهرمان مسابقات فوتسال صنعت نفت شد

مسابقات فوتسال چهارجانبه جام صنعت نفت در خارگ، به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت با قهرمانی تربیت بدنی خارگ به پایان رسید.

تربیت بدنی خارگ قهرمان مسابقات فوتسال صنعت نفت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، این مسابقات با حضور چهار تیم تربیت بدنی خارگ، آموزش و پرورش خارگ، پایانه‌های نفتی ایران و اصحاب رسانه استان اصفهان در سالن شهید شکرالله آباش خارگ برگزار شد.

در روز نخست این مسابقات تیم تربیت بدنی خارگ موفق شد با حساب 3 بر صفر از سد تیم اصحاب رسانه استان اصفهان عبور کند و در دیگر مسابقه نیز تیم پایانه‌های نفتی ایران با نتیجه 5 بر 4 بر تیم آموزش و پرورش خارگ پیروز شد.

در مسابقه رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز تیم آموزش و پرورش خارگ موفق شد 3 بر یک تیم اصحاب رسانه استان اصفهان را شکست دهد و در فینال نیز تیم تربیت بدنی خارگ با نتیجه 6 بر 1 از سد تیم پایانه‌های نفتی خارگ عبور کرد تا بدین ترتیب تیم‌های تربیت بدنی خارگ، پایانه‌های نفتی ایران، آموزش و پرورش خارگ و اصحاب رسانه استان اصفهان، در مکان‌های اول تا چهارم قرار گیرند.

مسئول هیئت فوتبال جزیره خارگ در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و در راستای شاداب‌سازی و پرورش استعدادهای خارگ و به همت امور ورزش پایانه‌ها و با همکاری هیئت فوتبال خارگ برگزار شد.

پیمان صیادی با اشاره به آماده‌سازی تیم فوتسال استقلال خارگ برای رویارویی با حریفان در لیگ دسته اول فوتسال استان عنوان کرد: این تیم هم‌اکنون روزهای آخر آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد و در روز جمعه هفته آینده با تیم شهرداری جم مصاف خواهد کرد که در نخستین بازی، استقلال خارگ میزبان خواهد بود و از تماشاگران فهیم خارگ خواستاریم با حضور پرشور خود حامی این تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال استان باشند.

انتهای پیام/66006/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول