اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ خبر داد

50 درصد تخفیف بلیط کشتی برای مسافران بومی جزیره خارگ

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ گفت: 15 درصد از ظرفیت هواپیماهایمان را به بخشداری برای مردم واگذار و طبق مصوبات، اورژانس هوایی را راه‌اندازی کردیم و 50 درصد تخفیف بلیط کشتی برای مسافران بومی هم اجرا می‌شود.

50 درصد تخفیف بلیط کشتی برای مسافران بومی جزیره خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید ستایشی صبح امروز در دیدار با فرماندار بوشهر اظهار کرد: صدور کارت هوشمند یکی دیگر از مصوبات سفر دولت به خارگ بود که برای این امر 300 میلیون تومان، که نیمی از آن توسط شرکت فلات قاره خارگ و نیمی دیگر از طریق پایانه‌ها پرداخت شد و در حال حاضر نیز 95 درصد کارت‌های شرکتی صادر و در حوزه شهری نیز بخشداری بیش از 30 درصد کارت‌ها را صادر کرده است.

وی اشاره داشت: 900 میلیون تومان برای ایجاد شبکه آبرسانی و انشعاب‌کشی آن هزینه کردیم که در حال حاضر آب شرب به‌صورت رایگان در شهر توزیع می‌شود که متاسفانه متولی ندارد و کارخانه تصفیه نیز با توجه به عدم حضور آبفا هنوز شکل نگرفته است.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: در مورد حق آلایندگی‌ها، وزارت نفت باید پیگیری کند و به عهده ما نیست و اما در مورد اسکان کارگران، سه کمپ در حال ساخت داریم تا 95 درصد نیروهای ما از منطقه شهری بیرون روند و مکان آن‌ها در اختیار شهر قرار گیرد و برای دریافت زمین اسکله در گناوه، زمینی را در بوشهر به مسکن مهر دادیم که امیدوارم فرماندار بوشهر این مسئله را پیگیری کند.

وی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در راستای تسهیل ترددها خاطرنشان کرد: 15 درصد از ظرفیت هواپیماهایمان را به بخشداری برای مردم واگذار و طبق مصوبات، اورژانس هوایی را راه‌اندازی کردیم و 50 درصد تخفیف بلیط  کشتی مسافران بومی هم اجرا می‌شود و در مورد سه مصوبه دولت دهم نیز هیچکدام اجرایی نشده است که بعد از پایان مصوبات دولت نهم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/66006/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول