اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعزیرات حکومتی اصفهان خبر داد

برخورد تعزیرات حکومتی اصفهان با فروشندگان کالای قاچاق خارجی

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با فروشندگان کالای قاچاق خارجی در میدان امام برخورد می‌کند.

برخورد تعزیرات حکومتی اصفهان با فروشندگان کالای قاچاق خارجی

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز اظهار کرد: مطابق دستورالعمل‌های موجود از 15 اسفندماه جاری نظارت‌های تعزیراتی آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند شکایت خود را به سامانه مردمی تعزیرات  اعلام کنند، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی این آمادگی را دارد که با همکاری سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها گشت مشترک تخلفات برای نظارت بر تخلفات احتمالی در این ایام را انجام دهد.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی موجود ،بحث فروش کالاهای خارجی قاچاق در اطراف میدان امام خمینی‌(ره) است که پیشنهاد می‌شود به واحدهای صنفی در خصوص عدم فروش کالا قاچاق اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی باید جلوی فروش این محصولات بی‌کیفیت خارجی گرفته شود و سازمان تعزیرات با این موارد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/63012/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول