اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

مردم باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشند

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به جایگاه شهدا گفت: مردم باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشند.

مردم باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س)  و تبریک روز پرستار، از زحمات همه پرستاران زحمتکش قدردانی و از مسئولان خواست تا بیش از پیش از زحمات بی‌دریغ این قشر خدوم جامعه تقدیر و سعی و تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.

وی همچنین با اشاره به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید گفت: شهدا و خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر همه دارند.

خطیب جمعه خرم‌دره ادامه داد: شهدا با نثار جان عزیز خویش، خویش را جاودانه و ابدی کردند و هم ردیف انبیاء، صلحا، صدیقین شدند و به مقامی رسیدند که به وجه‌الله نظر می‌کنند و «عند ربهم یرزقون»‌اند.

این مسئول افزود: مردم عزیز هم باید آرمان‌های شهدا و انقلاب و دستاوردهای آن را حفظ کنند.

نورپور در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: اقتصاد مقاومتی که چندین سال است مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اقتصادی است که بتواند در شرایط پیچیده و فشار و تحریم در برابر کارشکنی‌ها و خباثت‌های دشمن مقاومت کند.

خطیب جمعه خرم‌دره مدیریت درست مصرف را از الزامات اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: باید اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد تا از اسراف بیش از حد در بخش‌های مختلف جلوگیری شود.

وی کار و تلاش، استفاده از تولیدات داخلی، تکیه و اعتماد به نیروها و سرمایه‌های داخلی را از دیگر الزامات اقتصاد مقاومتی برشمرد و ادامه داد: گمان نکنیم که خارجی‌ها مشکل ما را حل می‌کنند و اشتباه است اگر تصور کنیم که مذاکره با امریکا و اروپا مشکلات اقتصادی جامعه ما را حل خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان با اصل و اساس ما، اسلام و انقلاب ما و با استقلال و هویت ما مخالفند، اظهار داشت: ما باید با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت (ع) و تکیه بر نیروها و سرمایه‌های داخلی مشکلاتمان را حل کنیم.

انتهای پیام/2308/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول