اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهل سنت بیجار:

دستگاه‌های فرهنگی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گویند

امام جمعه موقت اهل سنت بیجار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان گفت: دستگاه‌های فرهنگی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با تشکیل جبهه واحده در راستای ترویج و احیای فرهنگ اسلامی اقدام کنند.

دستگاه‌های فرهنگی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا علی حسینی امروز در خطبه‌های پر فیض و معنوی نماز جمعه در مسجد حضرت محمد (ص) با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: به دست آوردن تقوای الهی عبادت است و خشنودی خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با تأکید بر توجه به اقشار محروم و فقیر و کم درآمد جامعه بیان کرد: توجه به محرومان جامعه باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

حسینی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر ساله برای کمک به نیازمندان و محرومان و ایتام توسط کمیته امداد و به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی جشن نیکوکاری برگزار می‌شود و این ایام فرصتی مناسب برای دستگیری و کمک به نیازمندان است.

ماموستا حسینی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان در رابطه با نگرانی‌های فرهنگی و دغدغه‌های ایشان بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با تشکیل جبهه واحده در راستای ترویج و احیای فرهنگ اسلامی اقدام کنند.

وی به تخصیص اعتبارات دولت به مسئله فرهنگی تأکید کرد و گفت: فرهنگ یک جامعه یکی از ارکان استحکام و ماندگاری بدنه جامعه است و توجه به آن امری ضروری است.

حسینی با بیان اینکه فرهنگ غرب و استکبار فرهنگی شیطانی است گفت: تأکید دشمن در براندازی انقلاب انحراف مردم و جوانان از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و روی آوردن به فرهنگ غرب و استکبار است و در این راستا هوشیاری مسئولان و آگاهی جوانان سدی در برابر هجمه‌های فرهنگی آنان خواهد بود.

امام جمعه موقت اهل سنت بیجار بر توجه به راهکارهای اقتصاد مقاومتی از جانب رهبری تأکید کرد و گفت: مسئولان با اقتصاد مقاومتی زندگی و معیشت مردم را از هر گونه تهدیدها ایمن خواهند ساخت.

انتهای پیام/79015/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول