اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر دد

عیدی 130 میلیون تومانی اوقاف ملایر به محرومان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از پرداخت عیدی 130 میلیون تومانی اوقاف به محرومان ملایر خبر داد.

عیدی 130 میلیون تومانی اوقاف ملایر به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه کمک به محرومین در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اظهار داشت: به مناسب فرا رسیدن عید نوروز مبلغ 80 میلیون تومان عیدی از سوی اداره اوقاف ملایر به دانش‌آموزان محروم این شهرستان اهدا خواهد شد.

وی گفت: 50 میلیون تومان عیدی به طلاب و دانشجویان نقداً یا به صورت بن خرید کالا (خوراک و پوشاک) در اختیاری افرادی که توسط کمیته امداد تایید شده باشند اهدا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به پرداخت نشدن اجاره بهای 30 ساله برخی از مستاجران موقوفات اشاره کرد و گفت: در موقوفات وظیفه داریم در مسیر اهداف واقف حرکت کنیم و حتی یک ریال از موقوفات را جابه‌جا نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سطح موقوفات ملایر مربوط به مرحوم سیف‌الدوله است افزود: سه نیت احداث مدرسه در پارک ناصریه، احداث بیمارستان در پارک ناصریه و ارائه 12 تخت رایگان برای بیماران نیازمند، روضه‌خوانی و اطعام‌دهی به فقرا در شب‌های جمعه در محل مقبره از نیات کلی این واقف بزرگ ملایری است.

عزیزی با تاکید بر اینکه در اوقاف برای پرداخت هر مبلغی باید وارد سامانه کشوری شد افزود: در این سامانه باید کد ملی و شماره ملی ثبت شود تا روند کار قانونی باشد.

 انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول