اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بادرود تاکید کرد

لزوم جلوگیری از قطع درختان جنگل بادرود و قاچاق چوب

امام جمعه بادرود گفت: مسئولین و مردم برای جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان و تاغزارهای جنگل‌های بادرود تلاش کنند.

لزوم جلوگیری از قطع درختان جنگل بادرود و قاچاق چوب

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تشکیل شده‌اند و انصافاً در شهر بادرود فعالیت‌های گسترده و خوبی داشتند.

وی با اشاره به موارد دوازده‌گانه مورد تاکید مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان گفت: توجه به جوانان انقلابی و متدین، تشویق و ترغیب و حمایت از آنها در انجام امور فرهنگی و مذهبی وظیفه همه مسئولین است.

قاسمی ضمن تبریک فرا رسیدن روز پرستار گفت: پرستاری از جمله شغل‌های پر مشقت و سختی است که این قشر زحمت‌کش با سعه‌صدر و داشتن تحمل بسیار بالا از بیماران نگهداری می‌کنند و علاوه بر پرستار بیمارستان‌ها، پرستارانی هستند که در منزل و از پدر یا مادر پیر  و یا فرزند معلول خود نگهداری می‌کنند که به آنها و به ویژه پرستاران جانبازان جنگ تحمیلی تبریک و خسته نباشید عرض می‌کنیم.

وی در پایان با انتقاد از تخریب بی‌رویه جنگل و تاغزارهای جنگل بادرود و قاچاق چوب تاغزارها و جنگل‌ها از کلیه مسئولین و مردم خواست با تیزهوشی کامل از این کار ناپسند با اطلاع‌رسانی به موقع جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/63025/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول