اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر نوشهر خبر داد

جمع‌آوری طومار برای قطع درختان در محور نوشهر به چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر گفت:در خیابان شهید کریمی در محور نوشهر به چالوس برخی افراد البته با نیت خیر طومار جمع می‌کنند که باید درختان قطع و جداول و بلوار برداشته شود و این ذهنیت ایجاد می‌شود که شاید شورا پیگیر این مشکلات نیست.

جمع‌آوری طومار برای قطع درختان در محور نوشهر به چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مهدی توکلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران نوشهر اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار حمایت بیشتری داشتیم و اگر نقد و یا حتی اگر تعریف و تمجیدی هم می‌شود باید منصفانه باشد.

وی بیان داشت: در میان فشار افکار عمومی در یک پروسه نسبتا طولانی شهردار نوشهر انتخاب شد و پس از آن نیز اقدام به کم کردن برخی هزینه‌های جانبی از جمله هزینه تیم‌های فوتبال و فوتسال کردیم.

توکلی افزود: اعضای شورای شهر نوشهر از شش ماه فعالیت خود در شورای شهر تنها دو ماه حقوق خود را دریافت کردند و این تعامل و همکاری بین اعضای شورای شهر را نشان می‌دهد.

این مسئول بیان داشت: تصویب مرکز پژوهش‌های شورای شهر نوشهر در راستای کارهای علمی همراه با برنامه‌ریزی با چشم‌انداز پنج تا 10 ساله با اسناد بالادستی و استفاده از ظرفیت‌های انسانی در حوزه پژوهشی از اقداماتی است که می‌تواند به شهر نوشهر کمک کند.

رئیس شورای شهر نوشهر به بحث ورزشی اشاره کرد و گفت: باشگاه فوتبال شهرداری که تا پیش از این فعالیت داشت به علت برخی مشکلات مالی ادامه کار آن برای ما سخت بود و در طول شش ماه گذشته میزان تزریق مالی را به این حوزه کم کردیم، ولی از سال آینده با جدیت وارد این مقوله می‌شویم.

وی درباره حادثه سیل و بحران برف در این شهر خاطرنشان کرد: با کمک شهرداری و همکاری شهروندان این دو بحران را به خوبی پشت سر گذاشتیم و باید بتوانیم در مدیریت بحران‌ها بهتر از قبل عمل کنیم.

توکلی درباره برگزاری جلسات شورای شهر نوشهر تصریح کرد: در نظر داریم تا در سال 93 شهروندان نوشهری بتوانند در جلسات علنی شورا حاضر باشند و از نزدیک در جریان تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های نمایندگان خود در پارلمان شهری مطلع شوند.

این مسئول درباره محور نوشهر به چالوس و حوادث و سوانح رخ داده شده در این مسیر گفت: در حوزه حمل و نقل برخی تصمیمات در جاهای دیگر گرفته می‌شود، اما هزینه‌های بر دوش شورا می‌افتد.

وی تصریح کرد: در خیابان شهید کریمی در محور نوشهر به چالوس برخی افراد البته با نیت خیر طومار جمع می‌کنند که باید درختان قطع و جداول و بلوار برداشته شود و بالاخره هجمه‌ای به سمت شورا می‌آید و این ذهنیت ایجاد می‌شود که شاید شورای شهر پیگیر این مشکلات نیست.

اکبر اسماعیل‌نژاد یکی از اعضای شورای شهر نوشهر نیز در پاسخ به این سوال که شورای شهر نوشهر چه اقدامی برای ایجاد فرهنگ‌سرا در نوشهر انجام داد گفت: شورا وظیفه احداث فرهنگ‌سرا را ندارد اما می‌تواند بستر و زیرساخت و بودجه را فراهم کند تا متولیان امر آن را احداث کنند.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی نوشهر نیز ابراز داشت: شورای شهر نوشهر به دنبال بسته‌های سرمایه‌گذاری است تا یک سرمایه‌گذار بتواند در راستای محورهای مهم در حوزه شهری سرمایه‌گذاری خود را انجام دهد.

علیرضا همتی گفت: سند چشم‌انداز نوشهر در حال تدوین است که در این سند منطقه آزاد تجاری شدن نوشهر با محوریت گردشگری مدنظر قرار دارد.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر نوشهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره سه‌شنبه بازار نوشهر متذکر شد: این بازار هفتگی در سال 93 در نوشهر دایر است اما باید ساماندهی شود.

عیسی رمضانی اذعان داشت: با مسئولان استان صحبت کردیم تا بازار هفتگی به‍‌طور یکپارچه و همزمان در یک روز مشخص در سراسر شهرهای مازندران دایر شود که این سبب رونق اقتصادی و نظم بخشی در این کار می‌شود.

انتهای پیام/ 86019/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول