اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مجلس 8 هزار میلیارد تومان در اختیار حوزه سلامت و درمان قرار داد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: 8 هزار میلیارد تومان در اختیار حوزه سلامت و درمان از سوی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

مجلس 8 هزار میلیارد تومان در اختیار حوزه سلامت و درمان قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران در دانشگاه پیام نور خلخال اظهار داشت: هشت هزار میلیارد تومان در اختیار حوزه سلامت و درمان کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط نمایندگان مجلس در کنار دولت، تحول عظیمی در حوزه سلامت کشور به وقوع می‌پیوندد که از مبلغ فوق سه هزار میلیارد تومان در اختیار دولت قرار گرفته تا در بخش‌ها، نقاط محروم و شهرهای زیر سقف جمعیتی 50 هزار نفر همچون خلخال و کوثر هزینه شود.

جعفری‌بنه خلخال با تقدیر از زحمات ارزشمند بشیر خالقی نماینده سابق مردم خلخال و کوثر در مجلس و پیگیری مشکلات علوم پزشکی و حوزه درمان شهرستان خلخال خاطر نشان کرد: دومین دانشکده علوم پزشکی استان بعد از مرکز اردبیل در شهرستان خلخال قرار دارد که با پیگیری‌های انجام شده از سال آینده استقلال دانشکده علوم پزشکی با موافقت وزیر فعلی بهداشت و درمان انجام می‌شود و در سال 94 دانشکده علوم پزشکی با استقلال تمام به روند فعالیتی خود در حوزه تربیت دانشجو و بحث سلامت ادامه می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری حل مشکلات مردم و رفع دغدغه فکری آنان از بیماری است.

وی بیان کرد: پایگاه درمانی هشتجین خیلی قدیمی بود و به نظر باید در جهت خدمت به مردم منطقه این ساختمان و فضای درمانگاهی باید تکمیل شود که پیگیر حل این مشکل و تکمیل ساختمان بهداشتی جدید در این مجموعه هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای تکمیل دانشکده علوم پزشکی خلخال  بیش از یک میلیارد تومان نیاز است.

جعفری‌بنه خلخال از پیگیری مرکز بهداشت منطقه دو شهرستان کوثر خبر داد و افزود: 700 میلیون تومان در این راستا هزینه می‌شود.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول