اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه مطرح کرد

حرکت جهادی دانشگاهیان برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه گفت: یک حرکت جهادی و فراگیر لازم است تا همه دانشگاهیان با ترویج خودباوری و فرهنگ پژوهش محوری در اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

حرکت جهادی دانشگاهیان برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و ضرورت تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در محیط‌های علمی، آموزشی و دانشگاهی و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی، عصر امروز نشست علمی «تبیین جایگاه و نقش پژوهش و تحقیق در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» با حضور اساتید و صاحب‌نظران در پژوهشگاه شاخص‌پژوه برگزار شد.

امیر محمودزاده، رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه در این نشست با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و اشاره به نقش دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ها در ایجاد این گفتمان، اظهار داشت: از جمله بارزترین ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی تمرکز بر خوداتکایی، اقتصاد کارآفرین و دانش‌بنیان است که پژوهشگاه‌ها و جامعه دانشگاهی اساسی‌ترین نقش را در کارآفرینی، خوداتکائی و تقویت مهارت برای ایجاد یک اقتصاد دانش بنیان که زیرساخت اقتصاد مقاومتی است دارند.

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه ادامه داد: یک حرکت جهادی و فراگیر لازم است تا همه دانشگاهیان با ترویج خودباوری و فرهنگ پژوهش محوری در اجرایی شدن این سیاست‌ها حرکت نمایند.

عصر امروز نیز سومین کارگاه اصول و مفاهیم مقاله‌نویسی در پژوهشگاه شاخص‌پژوه برگزار شد.

در این کارگاه مدیر منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اهمیت مقاله نویسی به آموزش مقاله نویسی علمی به حضار پرداخت.

انتهای پیام/63028/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول