اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

دهلران میزبان ورزشکاران استان‌های غربی کشور شد

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، دهلران میزبان ورزشکاران استان‌های غربی کشور شد.

دهلران میزبان ورزشکاران استان‌های غربی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در حاشیه برپایی مسابقات اظهار داشت: ورزشکارانی از استان‌های ایلام، لرستان، کردستان و خوزستان در جشنواره بازی‌های ورزشی بومی محلی  غرب کشور شرکت کردند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام ادامه داد: این جشنواره در دو بخش بازی‌های بومی و محلی استان‌های شرکت کننده و بخش پخت و پز غذاهای سنتی و محلی استان‌های حاضر در جشنواره در دهلران برپا شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف گسترش و توسعه بازی‌های بومی و محلی و همچنین شناساندن این بازی‌ها به نسل جدید برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: نتایج ابتدایی این مسابقات در حال جمع بندی بوده که به محض تکمیل شدن آن از طریق رسانه‌های استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: خوشبختانه جشنواره بازی‌های ورزشی بومی محلی غرب کشور در ایلام با استقبال گرم ورزشکاران شرکت کننده مواجه شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: برپایی جشنواره بازی‌های ورزشی بومی محلی غرب کشور در دهلران نشان داد که ایلام ظرفیت بزرگی برای برپایی مسابقات و جشنواره‌های مختلف ورزشی دارد.

انتهای پیام/2246/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول